ข่าว:

ห้ามโพสโฆษณา อาหาร ยา และเครื่องสำอางค์ รวมถึงสมุนไพรทุกชนิด ไม่ว่าจะมี อย. หรือไม่  เด็ดขาด หากพบจะแบนสมาชิกนั้นออกจากบอร์ดทันที

Main Menu

เปิดรับตำแหน่ง "Craftman" และ "Technical Assistant" ทำงานที่สงขลา สัญญาจ้าง 1 ปี

เริ่มโดย kittilak, ม.ค 23, 14, 10:08:53 ก่อนเที่ยง

หัวข้อก่อนหน้า - หัวข้อถัดไป

0 สมาชิก และ 1 ผู้มาเยือน กำลังดูหัวข้อนี้

kittilak

เปิดรับสมัครงาน 2 ตำแหน่ง  "Craftman"  และ "Technical Assistant"

ปิดรับสมัครวันที่ 28 มกราคม 2557 ก่อน 16.00 น.
1. Craftman
ลักษณะงาน : สัญญาจ้าง 1 ปี
สถานที่ทำงาน : สงขลา
- Provide full administrative support to training requirement, such as, handling incoming and outgoing training request and correspondences, preparing documentation i.e. reports, presentation, letters and maintaining office stationery, maintaining filing system for all correspondences/mails/documents. Arrange venues and facilities for training/visit/meeting. Handle travel arrangements and time schedule for external trainers and in-house trainers as required. Running annually course scheduling and as request.

- Maintain and ensure the accuracy of training database, including updating the database. Maintain trace system for document and action items. Follow-up with others to ensure that deadlines are met and necessary approvals are obtained.
- Assist in ad-hoc work request and special project assigned.


2. Technical Assitant
ลักษณะงาน : สัญญาจ้าง 1 ปี
สถานที่ทำงาน : สงขลา
- Arrange transportation and forwarding services for all orders to ensure material is delivered as per schedule.
- Expedite all critical orders with local subcontractor or inter-department.
- Prepare of goods/materials for transport to leave site. Material requirements are prioritized and scheduled into the logistics load plan.
- Monitor deliveries, ensure customer satisfaction and maintaining accurate logs of all transportation and Material Movement.
- Conduct a transactional process from Completion Shop to Offshore customer' distribution under managerial supervision, making routine decisions using pre-determined decision alternatives on matters that have light to moderate impact on business operations.
- Stage goods for collection of direct charge items.
- Issue of inventory as per maintenance work orders.
- Regular housekeeping of Completion Shop facilities with Completion Disposal Process (3+3+6)
- Ensure that any quarantine, dangerous goods handling and shipping is carried out safely and in accordance with relevant regulations.
- Complete, file and retain of appropriate documentation reflecting Material Movements.
- Assist in ad-hoc work request and special project assigned.


;D สนใจส่งใบสมัครได้ที่ kanachai@fircroft.com